Здравейте,
Имам разход на масло около 1 литър на 5 000 км. Погледнах отдолу колата и останових омасляване на картера от двете страни ( маслото се стича от старана на ангренажния ремък и от срещуположната страна.Мястото около пробката и гарнитурата на картера е сухо). След като я погледна един майстор ми каза,че теча е от семерингите на коляновия вал- и от двете страни. Горната част на двигателя е суха. Когато спра колата на другата сутрин не виждам да е капало.Явно губи масло само когато двигателя работи и се получава налягане. От там ли тече според вас?Може ли да е от друго място спрямо описанието което направих? Ако трябва да сменям семерингите,лесно ли става? Май за едната триабва да се демонтира скоростната кутия? Може ли така да си карам докато стане време да сменя съединителя за да се направи всичко наведнъж или трябва да сменя семерингите веднага?
Благодаря. Двигателя е Хонда Д16А8
Имам разход на масло около 1 литър на 5 000 км. Погледнах отдолу колата и останових омасляване на картера от двете страни ( маслото се стича от старана на ангренажния ремък и от срещуположната страна.Мястото около пробката и гарнитурата на картера е сухо). След като я погледна един майстор ми каза,че теча е от семерингите на коляновия вал- и от двете страни. Горната част на двигателя е суха. Когато спра колата на другата сутрин не виждам да е капало.Явно губи масло само когато двигателя работи и се получава налягане. От там ли тече според вас?Може ли да е от друго място спрямо описанието което направих? Ако трябва да сменям семерингите,лесно ли става? Май за едната триабва да се демонтира скоростната кутия? Може ли така да си карам докато стане време да сменя съединителя за да се направи всичко наведнъж или трябва да сменя семерингите веднага?
Благодаря. Двигателя е Хонда Д16А8
Comment